2008-12-20 Sausio 15 τeo zebra gaivins W3.lt
Šiandien gavau tokį laišką (jo data 2008-12-10, kalba netaisyta):
Gerb. Kliente,
dėkojame, kad naudojatės TEO „Internetinių svetainių” paslauga.
Informuojame, kad nuo 2009 m. sausio 15 d. šią paslaugą papildome tokiomis naujovėmis:
- Nauja paslaugos valdymo sistema ,,Plesk”, kuri leidžia talpinti moderniausias svetaines.
- Pagerintos talpinimo planų specifikacijos: itin daug disko vietos, „multidomain” galimybės, neribotas el. pašto dėžučių skaičius ir kita.
- TEO interneto klientams neribojame duomenų perdavimo greičio į serverius, kuriuose patalpinta svetainė – Jūsų svetainė veiks itin sparčiai.
- IT pagalba telefonu. Gedimus registruojame nemokamai 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę.
- Naujas ,,Autosvetainių” funkcionalumas, leidžiantis patiems lengvai susikurti patrauklią svetainę ir patalpinti ją TEO serveryje.
- Mokestis už svetainių talpinimo paslaugas nuo šiol bus įtrauktas į mėnesio sąskaitą už kitas TEO paslaugas.
Daugiau informacijos apie atnaujintą paslaugą, planų specifikacijas ir kainas sužinosite adresu www.teo.lt/lt.
Gera naujiena, turėtų nuteikti šventiškai džiugiai. Bet:
- W3.lt paslaugomis nebesinaudoju seniai, kas per priekabiavimas? Www.online.lt galutinai išsikrausčiau iš W3.lt beveik prieš metus, o el. paštą jau prieš kelis metus!
- kuo savitarnos skydelis „Plesk“ naujesnis už dabartinį „Cpanel“, kas čia per esminė naujovė?
- kas per dorybė „neribojamas duomenų perdavimo greitis į serverius“? Ar tai reiškia, kad dabar serveris beviltiškai klampoja — tyčia, nes smaugiamas ryšys su W3.lt?
- tolesni straipsniai išvis bereikšmiai. Bet skamba įspūdingai: „τeo“ kitąmet jau leis pranešti apie jų gedimus, dargi nemokamai! Tiesa, perskaityti pažado nėra, matyt nebus ir atsakymo, atsiprašymo, nuostolio atlyginimo. O ištisą parą budės ne žmonės ir ne techninės būklės seklys robotas, o el. pašto dėžė, gal dar automatinis atsakiklis teiksis išklausyti skundą dėl serverio avarijos.
Viskas, nė žodžio apie beviltiško W3.lt serverio nepajėgumo priežastis ir kaip jį ketinama atgaivinti. Nieko aiškesnio ir apie ryšį su klientu, matyt ir toliau jam susisiekti su atsakingu meistru nebus leidžiama — dabar draudžiama net sužinoti, kas už ką atsakingas ir ar išvis kas nors gyvo ten dar yra. Visi verslo klientai dabar persiunčiami į psichologinės pagalbos telefoną, „τeo“ žargonu — pas klientų aptarnavimo tarnybos specialistus, kurie tačiau yra iš visai pašalinės įmonės „Lintel“ ir nė neįsivaizduoja, kas yra tas W3.lt.
Negaliu pakęsti ir „τeo zebro(s)“ nekultūringumo, kalbos ir rašybos darkymo.
- Didžiąja raide lietuvių kalba pradedami tik tikriniai daiktavardžiai ir naujas sakinys.
- Vien didžiosiomis rašomos tik santrumpos — kelių pavadinimo žodžių pirmosios raidės, o TEO nėra santrumpa.
- Lietuviškuose raštuose kabutės yra „99 ir 66“ pavidalo, o ne ,,du kableliai ir 99”.
- Nedera sudurtiniu jungti į vieną lietuviško ir nelietuviško žodžių (autosvetainė).
- Nemandagu šiukšlinti kalbą nelietuviškais žodžiais: pranešame – informuojame, savybės – specifikacijos ir t.t.
Visada norisi tikėti, kad ateity bus vis geriau ir geriau. Tikriausiai pagaliau bus atšauktas absurdiškas, bene dešimties metų senumo 10 Lt/MB disko ploto įkainis, tikiu, kad bus patogesnė savitarna. Bet akivaizdu, kad požiūris į klientus išlieka toks pat abuojas, kaip ir buvęs: užėjus laiške nurodytu www.teo.lt/lt, apie tai ne tik „daugiau informacijos“, bet išvis jokios žinios. Ir kodėl pranešinėjama dar nesanti naujovė, kodėl interneto serverio klientams pranešimas siunčiamas ne elektriniu, o popieriniu laišku, kuriame nėra nei siuntėjo, nei jokio kito atsakingo pareigūno ar bent šią paslaugą žinančio žmogaus el. pašto adreso? Ne pranešimas, o riksmas.
Vladas Palubinskas