2008-12-20 Sausio 15 τeo zebra gaivins W3.lt

Šiandien gavau tokį laišką (jo data 2008-12-10, kalba netaisyta):

Gerb. Kliente,

dėkojame, kad naudojatės TEO „Internetinių svetainių” paslauga.
Informuojame, kad nuo 2009 m. sausio 15 d. šią paslaugą papildome tokiomis naujovėmis:

Daugiau informacijos apie atnaujintą paslaugą, planų specifikacijas ir kainas sužinosite adresu www.teo.lt/lt.

Gera naujiena, turėtų nuteikti šventiškai džiugiai. Bet:

Viskas, nė žodžio apie beviltiško W3.lt serverio nepajėgumo priežastis ir kaip jį ketinama atgaivinti. Nieko aiškesnio ir apie ryšį su klientu, matyt ir toliau jam susisiekti su atsakingu meistru nebus leidžiama — dabar draudžiama net sužinoti, kas už ką atsakingas ir ar išvis kas nors gyvo ten dar yra. Visi verslo klientai dabar persiunčiami į psichologinės pagalbos telefoną, „τeo“ žargonu — pas klientų aptarnavimo tarnybos specialistus, kurie tačiau yra iš visai pašalinės įmonės „Lintel“ ir nė neįsivaizduoja, kas yra tas W3.lt.

Negaliu pakęsti ir „τeo zebro(s)“ nekultūringumo, kalbos ir rašybos darkymo.

Visada norisi tikėti, kad ateity bus vis geriau ir geriau. Tikriausiai pagaliau bus atšauktas absurdiškas, bene dešimties metų senumo 10 Lt/MB disko ploto įkainis, tikiu, kad bus patogesnė savitarna. Bet akivaizdu, kad požiūris į klientus išlieka toks pat abuojas, kaip ir buvęs: užėjus laiške nurodytu www.teo.lt/lt, apie tai ne tik „daugiau informacijos“, bet išvis jokios žinios. Ir kodėl pranešinėjama dar nesanti naujovė, kodėl interneto serverio klientams pranešimas siunčiamas ne elektriniu, o popieriniu laišku, kuriame nėra nei siuntėjo, nei jokio kito atsakingo pareigūno ar bent šią paslaugą žinančio žmogaus el. pašto adreso? Ne pranešimas, o riksmas.


Vladas Palubinskas
 
Atsiliepimus aptarnauja Disqus (kodėl?)
Pastabos Papildymai Reklama Prenumerata ‡ LI 2008-12-20